bazinga czyli every thing you always wanted to know about hauser but were afraid to ask


bedzie dlugo albo w odcinkach, jak mi sie bedzie chcialo, tak ze wzywam do czujnosci partyjnej.

zostalo mi zasugerowane, zebym napisal kilka rzeczy, ktore lubie.
i kilka sekretow swoich, co se ich nikt nie zna, bo sa przeciez sekretne,intymne i moje, tak?
lancuszki olewam. w sensie, ze jak dostawalem gowniarzem bedac list tresci: ‚wyslij ten list do 10 osob, bo jennifer z miami nie wyslala i umarla po tygodniu’ , to zlewalem cieplym,parujacym moczem i czekalem na zgon.
i olewam dalej. lancuszki, mowie przeciez.
w dupe mam. ale zaciekawilo mnie to, jako temat.
rozejrzalem se dookola: kto co opowiadal i jakiez to wstydliwe tajemnice ujawnial.
nuda, Krasnale, mowie Wam, nuda. wspomnienia z dziecinstwa i takie tam. inni ludzie calkiem niz teraz.
zreszta – co mnie to obchodzi, co kto robil 10 lat temu? co to za tajemnica? to przeca zupelnie inny czlowiek jest.
nuda.nuda. nuuuuda.
spanie z oczami na stojaco.
wiec zrobie to po swojemu:

ponizej wypisze kilka na swoj temat opinii. zdan. pogladow. informacji. sekretow.
bede szczery. bede konfabulowal. bede sprzedawal polprawdy,cale prawdy i gowno prawdy.
i – patrzac na statystyki dochodze do wniosku, ze po wyjebaniu z fejsbuka 80% znajomych ktorzy nie sa moimi znajomymi i z ktorymi nic mnie nie laczy poza przypadkiem – nikt mnie czytal nie bedzie – zachecam wszystkie cztery w porywach do szesciu osob czytajacych mojego supertajnego blogusia do zgadywania co jest prawda a co fikcia.
w sensie konkurs taki.
wygrywa osoba, ktora w sposob najbardziej trafny oddzieli prawde od fikcji.
nagroda: trzy godziny hausera na absolutna wylacznosc: kolacja, kawa, spacer, galeria czy cokolwiek – termin
do uzgodnienia. jesli mnie znasz, to wiesz, jak trudno jest o moje trzy godziny tylko dla Ciebie.
flaszka naprawde dobrego francuskiego czerwonego wina.albo flaszka dobrej whisky.
do spozycia razem lub osobno.

osoby majace pecha i mieszkajace w chuj daleko zachecam do wysilkow rowniez – jakkolwiek wiem, ze moja bezposrednia obecnosc jest bezcenna absolutnie, ale postaram sie w skromny sposob zrekompensowac. dowale troche chaszu albo jeszcze jedna flaszke. albo swoje gole zdjecie z podpisem.

dobra, to lecimy ( ‚prawda’/’falsz’ – w komentarzach albo na mejla: hauser.post@gmail.com)

1) tylko dlatego nie odsiaduje wyroku z morderstwo w afekcie, gdyz albowiem poniewaz moi rodzice zmienili zdanie.
mialem sie nazywac Kajetan.
ale – na szczescie dla nich – zmienili imie na hauser.
i dzieki temu zyja do dzis.

2) jestem psychopata

(wiecej informacji na stronie: http://quantumfuture.net/pl/psyhopath.html

oraz (moim zdaniem wiecej faktow) : http://quantumfuture.net/pl/psychopath_2.html

3) majac 10 lat zaczalem trenowac kung-fu. i tak sie w to bawilem ponad 10 lat.
w wieku lat dwudziestu kilku szedlem przez park i zaczepilo mnie trzech gosci.
chcieli kasy i takie tam.
jednego z nich zabilem.
pozostali nadal zyja.
jeden utyka, bo ciezko jest chodzic po zlamaniu nogi w kolanie.

4) wyobraz sobie, ze mnie uwodzisz – ze odczuwasz nagle niepohamowana potrzebe przezycia czegos absolutnie niepowtarzalnego. dzikiego i intenswywnego.
i zeby zwiekszyc swoje szanse na to, ze uda Ci sie ten tajny plan hydroplan,lub totalnie spontaniczny impuls i ze zakomunikujesz mi wszystko nie mowiac mi nic – ubierasz cokolwiek w groszki: bluzke, spodniczke, sukienke, bielizne, cokolwiek.
w groszki.
bo hauser jest fetyszysta groszkowym i kobieta ubrana w odziez w groszki ma na starcie 75% wiecej szansy na sukces niz kobieta ubrana w cokolwiek innego.

5) najbardziej ze wszystkiego lubie byc sam w swoim wlasnym towarzystwie.

na razie tyle,bo jestem zjebany lekko praca swa ciezka, fizyczna.

strzala Olo i ciag dalszy mam nadzieje nastapi

odpowiedzi co jest prawda a co falszem dajecie do wtorku lub nastepnej notki.

bazinga.

10 Responses to bazinga czyli every thing you always wanted to know about hauser but were afraid to ask

  1. szkocica says:

    bladego pojęcia nie mam – prawda czy fałsz to fikcja
    ale, że lubię współzawodnictwo…..
    stawiam na psychopatę, groszki i sam na sam ze sobą

  2. znaika says:

    1,4 i 5 to prawda
    :)

    groszki mowisz?…;)

  3. Kasia _ says:

    Hauser, jak zwykle pierdzielisz, jak potluczony. „nuda, Krasnale, mowie Wam, nuda. wspomnienia z dziecinstwa i takie tam. inni ludzie calkiem niz teraz. zreszta – co mnie to obchodzi, co kto robil 10 lat temu? co to za tajemnica? to przeca zupelnie inny czlowiek jest.” – gdyby 10 lat temu nie potlukl sobie kolana/uchlal sie Tequila/byl na pielgrzymce w Medjugorje/przespal sie z Wegierka/i tak dalej to dzis nie bylby tym, kim jest. Poza tym – nie kazdy sie obnaza na blogu tak jak ty, z roznych wzgledow.

    Jak bede chciala spedzic trzy godziny z hauserem, to spedze, bez laski :P

    Hauser jest psychopata, lubi groszki (o czym juz opowiadal) i wydaje mu sie, ze lubi byc sam, ale tak naprawde sadystycznie lubi w towarzystwie sluchac i wywlekac z ludzi rzeczy, ktorych mu nie chca powiedziec. Kajetan, byc moze, nie znam rodzicow Hausera :) I w sumie nie zdziwilabym sie gdyby cwiczyl kung fu, ale szczerze watpie, ze komus przylozyl, bez obrazy :)

  4. valkiria says:

    Upss, wtorek przespalam, kurde…
    Ale jakby co, to wszystko prawda!
    Lacznie z psychopata i zabijaniem.
    Dlatego woli wlasne towarzystwo…
    I dlatego kurde te 3 godziny sam na sam sa przerazajaco pociagajace…….
    Mimo, ze „w chuj daleko” mieszkam…

  5. valkiria says:

    Ej, czemuż to mój wczorajszy komentarz się tu nie pojawił, no?!
    Wtorek przespałam, przyznaję, ale wczoraj się udzieliłam i co…
    Się powtarzac muszę, a nie lubię.
    Ja tam twierdzę, że to wszystko prawda, łącznie z tym zabijaniem i psychopatią.
    W końcu nikt go tak naprawdę nie zna, tego całego Hausera jednego.
    Kto go tam wie. A to by przynajmniej tłumaczyło, czemu woli własne towarzystwo…
    Perspektywa sam na sam z nim, hmm, przeraźliwie pociągająca, choc „w chuj daleko” mieszkam…

  6. valkiria says:

    Hauser musi pewnie kliknąc na zgodę, żeby komentarz wszedł.
    To teraz bedzie miał dylemat, ktory puścic, albo rąbnie dwa z lenistwa i wyjdę na zepsuta kserokopiarkę…

  7. szkocica says:

    Hauser sie chyba przerazil, ze tak dobrze go znamy i sie zamknal w sobie.

    Albo knuje erotycznie-konkursowo i sie nie rozdrabnia, hihihihi.
    Co Hauser? ;)

  8. Agnieszka B. says:

    usunales mnie z fejsbukowej rodziny czy robisz bunt i skasowales konto?

    a jesli o powyzsze chodzi –
    wierze z groszki, i tylko groszki ;)

  9. Hauser says:

    Valkiria woli wino poczta teraz zaraz czy kawe w terminie blizej nieokreslonym?

Skomentuj

