dr mengele


chaos. soach. chaso.achos.
zapisac zanim ucieknie.
ktos stwierdzil, ze po 40 godzinach bezsennosci zaczynaja sie halucynacje.
to nieprawda.
zapisac, zapisac jak najszybciej zanim czas sie skonczy i galop ucieknie.
odczuwam ujemna potrzebe kontaktow spolecznych.
konwencje i jak mowi Sheldon ‚protocol’ mam w nosie: nie odpowiadam na mejle, nie odpowiadam na kwt, albo odpowiadam z opoznieniem polskich kolei panstwowych.
nie rozmiawiam (kiedys napisalem, ze rozmowa, to umiejetnosc zadawania pytan i uwaznego sluchania odpowiedzi)
jak ktos mnie pyta dlaczego, zbywam go byle czym, zmieniam temat albo przemilczam (mam nobla z przemilczania)
czas jest tylko nieistotna zmienna absolutnie bez znaczenia – tak jak przestrzen czy odleglosc.
moge nie widziec sie z kims z rok, dwa i przy spotkaniu wrocic do tematu z tego czasu ‚przed’.
czas jest niewazny.
czas jest bardzo wazny.
nie widzialem sie z Dorota ponad rok.
przesiedzielismy w Pivo ponad 8 godzin upierdalajac sie skutecznie i gadajac caly czas: czas jest niewazny.
mija miesiac jak nie widzialem sie z Ania: czas jest bardzo wazny – sa rzeczy nieodwracalne.
wszystko juz bedzie inne teraz.
wszystko juz bedzie inne jesli.
narzucilem sobie wygodny sposob spedzania czasu: rozklad jazdy mam staly i monotonny jak jadlospis zebraka:
poniedzialek – czwartek od 18 – 21.15 – Centrum Zaspokajania Potrzeb Wszelakich,Rowniez Intelektualnych, pozniej od 22 do 7 rano praca wykladowcy w miedzynarodowej korporacji hanldowej, matce mojej, zywicielce.
piatek: upierdolic sie z rana i spac do wieczora, wieczorem : matka zywicielka do 7 rano w sobote.
sobota: do 12.30 w Centrum, pozniej spac 3 godziny , pozniej nocka, niedziela – spac i nocka.
i tak w koleczko.
sroda rozpusta: kawa w nero obo Centrum od 16.30 do 17.30.
nie marudze i nie uzalam sie nad soba – taki sobie rozdalem karty.
rozbawila mnie Agnieszka ostatnio krotka wiadomoscia tekstowa, ze sobie pogrywam i sie drocze nie ulegajac dwukrotnej propozycji kawowej.
moj rozklad jazdy jest staly i niezmienny od dobrych kilku lat.
zmienic go moga tylko takie drobiazgi jak snieg, wakacje, zapasc,zawal, czy urodziny krolowej.
czasem kradne rzeczywistosci kilka godzin i ide na piwo – tak ja pojde w pewien piatek w marcu.
konstans w rozkladzie jest win/win sytuacja: ludziki ktorzy maja mnie w dupie, albo unikaja z tych czy roznych wzgledow (jestem zlym czlowiekiem) – wiedza ktorymi sciezkami nie chodzic i uniknac przypadkowego spotkania. inni – potrafia mnie z tolerancja trzech wymiarow: czasu, miejsca i sytuacji uplasowac doskonale i po po prostu sie pojawiaja przypadkiem tam gdzie jestem – jesli odczuwaja niezrozumiala zupelnie dla mnie potrzebe spedzenia pewnej ilosci czasu w moim mniej lub bardziej przyjaznym towarzystwie.
Jestem heteroseksualny: nie umiem rozmawiac z facetami. nudza mnie. malo emocji.
nie posiadajac swoich wlasnych – wchlaniam obce. przetwarzam na swoje.
opisuje pozniej.
albo nie opisuje.
ale slucham, wyciagam i pamietam: emocjonalne puzle porozrzucane tylko dla mnie.
moje ego jest tylko troche wieksze niz everest.
jest dwudziesta pierwsza pietnascie.
zamykam, wychodze.

czasami zastanawiam, jak bardzo musze siebie nienawidzic, ze pozwalam sobie zyc.jak bardzo kochac,ze nie potrafie umrzec.
sam jestem swoim wlasnym doktorem mengele
eksperymetuje na innych
sprawdzam najpierw na sobie.
zawsze.

jestem zmeczony.

jeszcze 10 godzin i moze nareszcie zasne.

2 Responses to dr mengele

  1. lakoma says:

    Zmiana. Zmiana jest zawsze dobra, hauser. Na glowe i na inne rzeczy.

    Ja tam moge poczekac do marca na pogaduszki, ale byloby fajnie, jakbysmy mi odpisal na maila na temat, na ktory sie publicznie nie dyskutuje.

    Te kawe to pijesz o godzine za wczesnie…

    I pamietaj, nie pij wody z konwalii.

  2. szkocica says:

    Po pierwsze, to dlaczego zniknął wpis walentynkowy?
    Po drugie, jak tak czytam, to wychodzi mi na to, że wygrałam konkurs na psycho-bazingową-zabawę i czekam na zaproszenie na kawę.
    Po trzecie, dobranoc, pchły na noc i co tam kto lubi pod poduchą.

Skomentuj

